maandag 3 november 2014

Verslaving der bakplaten

Hallo, ik ben Bumblebee en ik ben verslaafd aan bakplaten.
Beetje maar zo. Beetje beetje.
Onlangs kwam ik in de action, zo eens om het half jaar waai ik daar eens binnen, en stap ik steeds buiten met allerlei spul dat ik eigelijk niet nodig had, maar ineens toch heel erg nodig heb. Zoals deze bakplaten voor whoopie's. Of die grote hartenvorm. Alleh, komaan, voor enkele euro's kan je dat moeilijk laten liggen, toch?


Sinds ik mijn 'eigen' keuken heb, en deze tot nu toe nog steeds niet moet delen met anderen, jaja, je hoort me al afkomen... is deze voor heel wat vierkante cm's ingepikt voor mijn bakspulletjes. Netjes, op orde, nooit eerder zo ordelijk feitelijk, nu ik er over nadenk. Maar nog steeds een heerlijke warboel. Want dat krijg je, met bakvormen die niet helemaal akkederen*


O jee. Mijn verzameling groeit. Weet je nog? Zo twee jaar geleden liet ik jullie meegluren in mijn bakkast. Woeps, wat een verschil !!

*akkederen: overeen komen, matchen, zoietske.




2 opmerkingen:

  1. Haha ja ik ken het, ik vind bakvormen ook zo leuk. Pas zag ik nog hele leuke bij de zeeman. Maar gelukkig kan ik de verleiding weerstaan, heb er nu wel genoeg, en heb ook niet zoveel ruimte als jij ;)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...