maandag 13 oktober 2014

Kleurige koekjes


Soms sneukel ik eens door mijn bakkast - correctie: bakkasten - en heb ik een 'hmmmmmmm' gevoel.
Hmmmm DAT wil ik eens gebruiken.
Hmmmm, hier kan ik wel iets leuks mee !
Hmmmm, kriebelende handen en jeukende vingers.
Hmmmmmm, kom hup, weg met al die 'to do' dinges en bakken maar !
Dit was zo een hmmmm-moment.Ik zag het, en ik wilde het en ik had het ook. Voila.
Koekjes, laagje icing er over en wanneer dat nog niet volledig droog is:bkieperen maar met die grappige gekleurde bolletjes die pure nostalgie zijn.



Daar ga je nu toch instant-vrolijk van worden?

Heel leuk ook om te maken met kinders, gewoon de koekjes zelf bedekken met icing, in een doos (met liefst nogal hoog opstaande randen) leggen, en laat ze maar gieten met de bolletjes ! De overschot kan je nadien netjes terug in je potje kieperen.


2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...