vrijdag 1 maart 2013

*Maart ! *

Jaja, we zijn alweer maart.
 
Een maand van verjaardagen,
een vaderdag,
een skiverlof,
maar dan zonder verlof en zonder ski's.
En dan een verlof.
Gewoon.
Verlof.
Niet in dat skiverlof.
Een ander verlof.
Bon ja.
Da's om ingewikkeld te doen.
 
Februari bracht alles dat ik ervan verwachtte.
Ik slaagde er niet zo goed in om het grumphy deel over te slaan.
Elke keer opnieuw lapt februari me dat.
Dekke toch.
 
Maart is voor mij een happy happy maand.
Waarom?
Gewoon.
De eerste -of tweede- zonnestraaltjes
twieterende vogeltjes
en overal nieuw leven.
 
Meestal gaat dat samen met veel te veel energie.
En veel te veel werk.
 
Die energie is meer dan welkom,
want er zal meer werk zijn dan ooit tevoren.
 
Daarom was ik afgelopen twee maanden al volop bezig met voorbereidingen.
Hoe doe ik dat?
Door dingen te plannen.
In mijn planners.
Mijn zelfgemaakte planners.
 
Die ik al meermaals bedolven heb onder kussen.
Ze zitten in een plastiek kaftje.
Dus ik kan smekkeren en smakken
zonder dat die dinges doorweekt raken.
Handig.
Praktisch.
En zo.
 
 
Hierzo zijn de planners voor deze maand.
Voor iedereen die ze wil gebruiken.
Of gebruik ze niet.
Ik doe dat lekker wel
of heel de boel loopt hier in't honderd.
 
Controlefreak...
ikke?
Neeeeeuh !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...