vrijdag 22 maart 2013

Groot nieuws !

Sommige onder jullie wisten het al,
anderen sloegen aan het raden
(en af en toe was het nog juist ook ;-) )
maar nu is het officieel !
 
We hebben een huisje gekocht !
 
Daar horen natuurlijk verhuiskaartjes bij,
en een warme choco,
gewoon voor de gezelligheid.
 
 
 
Je kan zo'n saai kaartje kopen
in 1000-voud.
Maar dat vond ik een tikkel easy.
 
Dus nam ik een foto van ons kersverse huisje
dat toen nog niet van ons was.
Samen met wat kleurkes icing
een nogal-groot-uitgevallen koekje
en huppa !
 
Enkele foto's later,
wat dagen wachten
en dan mag je zo'n leuk pakketje gaan oppikken
bomvol overdreven schattige verhuiskaartjes.
 
 
Hier komt dan die chocomelk bij kijken.
Want daar moet natuurlijk overal een adres op
en nog wat gekrabbel hier en daar.
 
 
Nu is het vooral tijd voor stoffige haren
geverfde schoenen
behangen kaken
bakstenen in je neus
klapperende tanden bij het boren en breken
kiezen van kleurtjes
in en uitladen van dozen
gevechten tegen spinnekoppen
(lees: hard wegrennen en vriendje commanderen het gevecht aan te gaan)
en veel-veel-veel geglunder en gepros.
 
Dus ik hoop dat jullie verstaan dat ik iets minder frequent ga zeveren en zwabberen op het www.
Het begin van het einde was al voelbaar de laatste dagen/weken.
 
Maar no worries,
ik pik de draad op zo snel we onze poep op een gloednieuwe wc kunnen zetten
en we zeker zijn dat we niet moeten badderen in een emmer.
 
En tussendoor
als ik het niet kan laten.

15 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met jullie huisje,
    Maak er wat moois van en genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd!! wat leuk.
    heel veel succes!!! en geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat, als uw huis zo mooi is als op de kaart dan heb je het getroffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! En wat een geweldig kaartje! Het past precies hier bij het blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! En je kaartjes zijn om op te eten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! En succes met de klus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk leuk leuk voor jullie! Ik had het al een beetje kunnen raden. Ook superleuk met dat koekje!
    Ik wens jullie heel veel klusplezier toe! We hebben ons stekje ook zelf verbouwd, en ondanks de horrorverhalen die je soms hoort: ik zou er meteen opnieuw aan beginnen. Kiezen, puzzelen, breken, opnieuw kiezen, ... heerlijk!

    Geniet er met volle teugen van! Tot binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij had het snel door he ;-)
      Er is wat werk aan de winkel, maar het is fijn dat je weet dat het allemaal voor jezelf is :-)

      En een mens krijgt er zoveel inspiratie van !

      Dus zeker tot binnekort, als ik nog eens een vrij momentje kan vinden.

      Verwijderen
    2. Hé klussers! Hopelijk loopt alles een beetje vlotjes en volgens plan? Veel plezier nog!

      Verwijderen
    3. Vlotjes en volgens plan...euhm. Welja, tot zover je een plan hebt als je met verbouwingen begint he ;-)

      Verwijderen
    4. klinkt goed, alles stapje voor stapje, en jullie komen er wel, succes nog!

      Verwijderen
  8. Proficiat met jullie huisje! Heel erg leuk want wij hebben dat intussen ook :). We zijn intussen wel al anderhalf jaar aan het verbouwen dus succes ermee ;). Die foto's van dat koekje vind ik trouwens een schitterend idee. Misschien doe ik ook wel zoiets voor onze verhuis. Al ben ik wel geen zo'n bakwonder als jij! Veel plezier met het klussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi hoor en proficiat met je huisje
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...