vrijdag 1 maart 2013

Give-away onthulling !

Klinkt spannend,
niet?
 
Begin deze week legde ik de allerlaatste hand aan mijn give-away,
zocht ik wat leuke inpakprulletjes die er mooi bij paste...
en amuseerde ik me kostelijk met alles in verschillende zakjes en pakjes te toveren.
 
Het leek me wel fijn,
om zo allemaal kleine cadeautjes te kunnen uitpakken.
 
Dit was het resultaat.
 
 

Op elk pakje schreef ik wat voor *iets* er in zat.
Zo ongeveer zoals ik hier deed.

Ik beloofde jullie zelf ook de ganse 'onthulling' wanneer Alfonsiene haar pakje had aangekregen,
dus hier komt ie dan !

*tadaaaaa!*



Heeeeelemaal bumblebee,
in't roze.
Wat dacht je dan?

Je ziet de bladwijzertjes en de oorbelletjes,
en natuurlijk de hommeltjes ook,
die uiteindelijk nog steeds door lijken te kwebbelen.
Gezellig.

Voor de rest zie je een notitieboek,
kleine gift-tagjes,
glazen kraaltjes,
mijn favo thee,
mijn favo snoepjes,
fleurige lintjes
en veel-veel-veel roze!

Lekker veel *ietsjes* dus.

Alfonsiene liet weten dat ze er heel happy van geworden is,
awel,
ik ook !

Nogmaals dankjewel aan iedereen om mee te doen met mijn give-away
het was weer leuk.

Dat gaan we nog eens doen !
 

4 opmerkingen:

  1. Ooooooooooo, zucht. Is niet jaloers zenne ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woh, echt n super gave give away!
    Daar zal de ontvanger super blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie zou nu niet blij worden met zo een weelde aan mooie spulletjes. Veel plezier ermee Alfonsiene!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...