donderdag 14 februari 2013

Uitslag 7de give-away !

Het is zo ver !
 
Een maandje geleden zwierde ik mijn 7de give-away online.
 
Ik verklapte niet wat ik juist weg gaf.
Wel dat het in de valentijnsfeer zou zijn.
 
Zo happy dat ik was dat er toch zooooveel mensen mee wilden doen
terwijl niemand echt een idee had wat ik juist zou weggeven.
 
Dikke dankjewel daarvoor!
 
Ik mocht ook vele leuke foto's ontvangen,
lieve mailtjes,
leuke anekdotes.
Zo fijn allemaal !
 
Nu verwachten jullie waarschijnlijk dat ik nu wél verklap wat ik cadeau doe?
Mis poes !
 
Nog eeeeeventjes geduld.
Eventjes eventjes.
Tot het op weg is naar de winnaar
en zo snel ik weet dat het goed ontvangen is...
 
Ik ben een béétje een slecht persoontje.
Beetjebeetje.
 
Maar bon.
 
Ik telde netjes alle naampjes,
57 lieve lezertjes zeiden dat ze wilden deelnemen.
Iedereen die een mailtje stuurde kreeg een extra plekje op mijn lijst.
 
 
 
Ik vroeg Bumblebee-vriendje,
terwijl hij in de kookpot der spaghettisaus aan het roeren was
om een getalletje te zeggen.
 
Na wat gepest en geplaag
handen in zijn zij
wijsneuzerige blik inclusief...
kreeg ik het getalletje...
*ramtatatam*
 
42 !
 
 
Het is alfonsiene geworden !
Proficiat !!
 
Geef je even je adres door?
 
En dan ga je nog een weekje of twee geduld moeten hebben
'k zal deze keer maar op voorhand zeggen dat ik never ever op de post geraak binnen hun vervelende openingsuren
en daarbij heb ik nog een tikkel werk aan enkele details van mijn give-away.
Dus over een weekje of twee valt er iets in je brievenbus !
 
Maar ik zeg lekker nog niet wat !
*hihi*
 
Proficiat,
en dankjewel aan iedereen om zo enthousiast te zijn
en om mee te doen.
 
Hopelijk hebben jullie een fijne valentijn gehad :-)


4 opmerkingen:

  1. Waaah!! Super!! En zo megacurieus jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Alfonsiene!!!
    Ik ben zo benieuwd wat dat allemaal gaat zijn... spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alfonsiene van harte gefeliess
    En dank je wel voor deze gegeven kans,
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...