zaterdag 29 december 2012

Een jarig overzichtje van 2012

We zijn weer zover...

*tadaaaaaaa*
 
Bijna klaar om die grote sprong te maken naar *hup* de andere kant van de kalender.
Terug starten bij januari
beginnende bij 185 keer 2012 noteren ipv 2013.
Maak daar maar eens een propere redding van...
Maar laten we eerst dit jaartje in schoonheid afsluiten.
Met een jarig overzicht.
Euh...een overzichtje van het jaar dus.
Wat een jaar was het !
Niet alleen op persoonlijk vlak werd het een uitdaging
ook professioneel zocht ik mijn grenzen op.
Op mijn blogje was alles pijs en vree
een gans jaar hebben we, om op terug te blikken !
Ik scrolde en noteerde
en vergelijk
en schrapte
en was verbaasd van het resultaat.
Hier zijn de 10 meest gelezen blogpostjes van dit jaar.
Dus niet de 10 meest gelezen postjes ever.
Die kan je zien als je rechtsbeneden kijkt...
daar moest ik die moeite niet voor doen ;-)

Op een onverslaanbare nummer 1
Met wat oude jeansbroeken en wat kant.

En ik hoop niet dat jullie die post zo vaak lezen omdat ik daar showde met mijn melkwitte billekes
*poeha*


Het koste me wat heen en spring werk,
want gereken en getel
enkele verbaasde en 'o jee' gezichten,
maar het resultaat mocht er wezen !
En voor volgende zomer ligt ie al netjes klaar boven op de stapel,
laat de zon maar komen !

Ik had de smaak te pakken van dat kapotknippen,
Ik fabriceerde een tijd later iets uit een badhanddoek...
ook altijd leuk om te doen als last-minute cadeautje.

Op een frisse nummer 2
 
Bumblebee-vriendje trok er zijn neus voor op
*tut tut*
maar ik stak er juist mijn neus in.

Tot drie keer toe kochten we neuzekes,
de eerste twee keer kwam er geen ijs van
ze moesten dat ook maar niet zo lekker maken !
Maar uiteindelijk was het dan toch zover:

Lékker !
want wij zijn nogal zot van ijs
maar het meeste ervan staat nog niet op mijn blogje
dat hebben jullie dus nog te goed van me.
 
Ook een foto van het ijs zelf... want dit is ook geen zicht.
 
Een gedeelde 3de plaats voor twee creatieve postjes.
 
Ik vond die voorgemaakte prullen weer prul
en ging zelf aan de slag met schaar en plakspul en wat scrapbookpapier.
Daar kwamen mooie zakjes uit.


Voor mezelf maakte ik ook nog een stel
maar tot op heden heb ik die nog steeds niet teruggevonden...
misschien dat ze tijdens de *piep geheimpje* nog wel boven komen drijven?
 
Dus ook een 3de plaats
 
Ik kreeg van mijn lieve zusje voor mijn verjaardag
een boekje voor granny's te haken
met leuke katoentjes erbij.
En dit maakte ik ervan:


Wat me er aan doet denken dat ik dat projectje nog steeds niet afgemaakt heb.
Tut tut tut, dringend doen dus !

ook al goed he ;-)
 
Een verlichte 4de plaats voor
 
nog een recycle-blogpostje.

Met puppyoogjes keek ik richting vriendje


Heb ik daaaaar al veel plezier van gehad !
Dus als je even een keukenblad over hebt...
je weet wat ermee te doen !
 
Een rozige 5de plaats
 
voor een tutorial met stijl:
Met een ganse tutorial liet ik zien hoe je een skinner blend maakt
en hoe je zelf ook deze cane kan maken.
Of voor kralen.
Eentje om zelf te proberen !
 
Op de propere 6de plaats
 
Hun haartjes dan toch al ;-)
Zoals een échte pro dat doet.

Hoewel er veel vraag naar is, kan ik er de tijd maar niet voor vinden
dus ook de vervolgjes hiervan hebben jullie nog te goed van me !

Een gedeelde 7de plaats

voor nog een papierige tutorial
maar deze keer van de envelopjes !



Deze hebben me al meermaals extra bergruimte gegeven in een scrapbook-lay-out.
Zeker een stel om dus ook eens te proberen.

en ook nog

de pizza puffs natuurlijk !
Ik vond het receptje op pinterest.
Nog zo'n uitvinding van het jaar 2012 !
Gosh zo'n verslaving, echt waar.



Perfecto voor een hapje
aperitiefje
of gewoon als je er goesting in hebt.
Zo maakte ik nog wel van die dingetjes.
En nog...
En nog...
En nog...
En nog veel meer ;-)

Op een 8ste plaats

mag ik het receptje van de fanta-cake zetten.
Toch wel een verdiende top-tiener.

Ik vond het receptje ooit op het internet,
testte het uit en was onmiddelijk verkocht.

Het is eens iets anders dan chocolade of gewoon natuur.



Een voorlaatste plekje op de 9de plaats

mijn 6de give-away !

Ik gaf cadeautjes weg via mijn facebookpagina dankzij mijn lieve sponsor.
En jullie waren allemaal razend enthousiast.
Waarvoor nog steeds dank :-)



Wie de winnaar werd van die give away lees je hier.

Aan de nieuwe give away is al een beetje gewerkt
dus no worries,
die komt er binnekort aan !

En helemaal laatst...
maar zeker niet de minste
op de 10de plaats in mijn top 10:

Het recept van de royal icing !
Ik had één goed voornemen voor dit jaar:
ik ging leren hoe ik met royal icing moest werken.



Dat begint met een foolproof recept
en zie uiteindelijk maakte ik toch enkele fijne frutsels.
Hierzo.
En deze ook.
En deze ook !

Dan dat was het !!
Van alle posts dit jaar,
werden deze 10 het meeste gelezen.

Allez,
en om het af te leren...
deze haalden het juistekes niet.
* mijn chocolade-cake-probleem*
*even-gluren-in-mijn-bakkast*
*de kersttaart: taart versieren*
*how-to: roze fimo knoopjes*
*de wondere wereld van wax: deel 1*

Voila !

Wat een druk jaar was dit toch !
Fun-fun-fuuuuhuuun !!

Ik stel voor dat jullie nu voor de komende 2 dagen niet te hard heen en weer klikken op mijn blogje
want dan gaan mijn cijferkes niet meer kloppen
en kan ik op-te-nieft beginnen met alles op te zoeken.

En boy o boy wat een werk is me datte!

Maar het is plezierig en plezant om dat eens allemaal onder elkaar te zetten.
Ik weet niet wat voor jullie
voor mij allesinds wel.
En da's wat telt ;-)

Het was me een waar genot en genoegen om een gans jaar te leuteren en te kwebbelen op jullie computerscherm.
Dankjewel voor al jullie fijne comments
voor de tips en de schouderklopjes.
Voor de complimentjes en het enthousiaste meedoen met mijn give-aways.

Graag tot volgend jaar !
Euh... tot over twee dagen dus ;-)

*voor alle feestvierders met nieve-jaar:
vergeet jullie autopapieren niet goed bij de hand te houden,
een BOB aan te wijzen en daar ook naar te luisteren
je pas en je siskaart bij te hebben
en je vooral goed te amuseren !*

Schol !
 

8 opmerkingen:

  1. Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en dat je komend jaar op je "geheel eigen wijze" blijft doorgaan met je blog !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ook beste wensen voor jullie !

      En dat gaan we zeker doen ;-)

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijk jaar had je... geniet er van na.
    En maak er van 2013 nog zo'n jaar van!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een heeeeeeerlijk jaar was het inderdaad, niet te geloven dat het weer voorbij is.

      Ik wens je prachtige gezin al het goede voor volgend jaar annette, en tot blogs ;-)

      Verwijderen
  3. Hé leuk, dat jaaroverzicht! Zal inderdaad wel een werkje geweest zijn, maar plezant voor ons om te lezen. Dus wat mij betreft: graag meer van dat in het nieuwe jaar! Alvast alle goeds daarvoor ... en tot dan!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook plezierig voor mij om te zien, dus het was het werkje dubbel en dik waard ;-)

      Nog fijne feestdagen voor jou lieve bakmadam, met de allerbeste wensen, en graag tot volgend jaar !

      Verwijderen
  4. Dat is nog eens een overzicht....wat heb je veel laten zien en heerlijk verteld .....ik hoop ook in het nieuwe jaar weer met plezier bij je te kunnen lezen en meegenieten.....
    Ik wens jou en je lief een knallende ( wel voorzichtig hé ) jaarwisseling toe en een heel goed, gezond en gelukkig 2013 ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...