maandag 5 november 2012

De Peppa-taart

Ik maakte een taartje.
Met in de hoofdrol de volijke Peppa Pig.
Een figuurtje dat heel erg geliefd is daar over't water.
 
Ik maakte het taartje voor één van de koddigste kindjes die ik ken.
De mama (en tante) in kwestie zijn mede-roze-verslaafden.
Dus erg hard moest er niet nagedacht worden over de hoofdkleur.
 
Daar de ukkepuk in kwestie compleet verzot is van Peppa.
Was ook dat snel geklonken.




 
 
Ik koos voor een chocoladetaart
jaja, je leest het goed: taart!
afgesmeerd met botercreme,
met een dubbele vulling van banketbakkerspudding en frambozenconfituur.
 
En volgens mij...
werd het allemaal goedgekeurd ;-)
 
*oef*
Gelukkig maar !
 
Alle details en tutorials volgen later !
 

14 opmerkingen:

  1. Wauw die is gaaaffff
    knap gedaan zeg.
    Ben benieuwd naar de uitleg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een leuke taart en wat zal er een feest gevierd worden ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nooit gehoord van Peppa Pig, maar het ziet er wel reuze leuk uit, lekker ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Ik kende Peppa ook nog niet, maar in deze vorm ziet ze er geweldig uit! Stak taartje en heel mooi afgewerkt met je icing! En ook de binnenkant klinkt overheerlijk, hmm! Die zullen inderdaad heel tevreden geweest zijn, geen twijfel mogelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW, wat een taart!!!!! Ziet en klinkt verrukkelijk!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super !! Mijn dochters vinden peppa big geweldig .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeeeerlijk was ze, en supermooi!! Nog eens bedankt, onze kleine meid was enorm onder de indruk van je bak- en decoratiekunsten (en wij natuurlijk ook!) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog eens bedankt dat ik jullie taartje mocht maken :-) wat was het leuk om te doen !

      Verwijderen
  8. Dankjewel allemaal voor de lieve comments :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, dat ziet er netjes en strak maar ook lekker uit! Ik heb je gevonden want ik zat wat te snuffelen op blogspot. Ik ga je volgen en zou het erg leuk vinden als u mij ook gaat volgen! www.debegonia.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...