donderdag 24 november 2011

Pastelkleurtjes

Ik ben niet zo'n pastel-kleuren-madam.
Daar zit meestal geen leven in.
Flauw.
Tuttig.
Maar toen ik in een groooote hobbywinkel (thank god, die bestaan nog !!) deze lieverds zag liggen...
was ik toch wel op slag verkocht zeker.

De kleurtjes komen niet zo mooi uit op de foto,
gosh ze zijn ZO mooi !!

Ik denk dat ze relatief nieuw zijn, want ik had ze nog niet in webshops zien verschijnen.
Dus ik heb me geweldig moeten inhouden om niet direct een ganse voorraad in te slaan ;-)
Maar ik heb ze nu, en ik weet al helemaal wat ik ermee ga doen.
Da's dan weer voor een volgende keer !!

(en no way dat het flauw of tuttig zal zijn ;-) )

6 opmerkingen:

  1. Mooi!!! en zeker weten dat het niet flauw of tuttig is.......ben benieuwd wat voor leuks je tevoorschijn gaat toveren ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt me nieuwsgierig !!! ik kijk mee uit naar je creaties !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow ja, ik ben helemaal van de pastels... ben ik nu ook tuttig ; ) Heel benieuwd wat je gaat maken. Wacht "rustig"af....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ow dat ziet er gezellig uit... soms kan je met pastel kleuren ook heel veel leuks maken!! ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij mij is het er nog niet van gekomen... maar ik ga ze voor kerst vragen:-)
    Al ga ik wel geen extra micro aanschaffen dus zal de onze goed moeten verluchten...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben benieuwd welke creaties je hiermee zult maken!
    Ik heb alvast de superleuke pareltjes ontvangen!
    Danku

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...