woensdag 19 oktober 2011

Eerste stapjes in de borduurwereld, deel 5


Het is de laatste weken zo druk druk druk dat ik achtersta met blogs lezen,
blogs schrijven,
creatief zijn...
Met alles eigelijk.
Mijn geheugen is een zeef en mijn dagen liggen overhoop.
Beetje een najaars-dip in mijn energie-level denk ik ;-)

Maar op ons gemakje freubelen we toch een beetje verder,
tussen de soep en de patatten.
Soms letterlijk.

Mijn borduurwerkje zag er een tijdje geleden zo uit:


Ik denk dat het ondertussen wel duidelijk is dat het inderdaad een puppytje is met een pennenbakje met potloden en penseel aan zijn pootjes.
Schattig, toch?

Beetje per beetje vorder ik... traaaaaag maar gestaag ;-)


En ondertussen vloek ik al iets minder.
Buiten als ik mijn draad weer gigantisch in de war gebracht heb.
En dan weet ik dat het tijd is om de boel even opzij te leggen.

Want samen met weinig energie of zin,
heb ik ook vrééd weinig geduld.

Geen ideale combinatie voor te zitten sakkeren boven een borduurwerkje ;-)

Maar... binnekort is mijn lijf dat frisse (en fijne) weer gewoon,
en dan kunnen we weer lekker creatief zijn !!

2 opmerkingen:

  1. Je hebt gewoon een najaarsdipje door de drukte van de de sjaals en mutsen daar gaat een hoop energie in zitten hoor , straks zit je heerlijk op je gemakje ( en heel voldaan van al het goede dat je hebt gedaan) te borduren aan je puppy en mooie sieraden maken en lekker bakken enz......
    Ik stuur een dikke knuffel dat helpt vast ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaat goed vooruit! ja, dat is zo met borduren he, dat gaat enorm vooruit, op een paar uur tijd staat er weer wat bij maar lijkt het toch weinig he.
    Hier ook veel te doen en weinig tijd om te bloggen of te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...