vrijdag 23 september 2011

Klaar voor nieuwe projectjes...

Mijn projectje met sjaals en mutsen voor Moeders voor Moeders loopt bijna af...
en druk-druk-druk als het de afgelopen vele weken geweest is,
heb ik bijna alles op de lange baan geschoven zodat ik me compleet kon geven voor dat project.

Maar stilletjes aan moet ik denken aan wat er 'nadien' komt, of ik tuimel in een zwart gat van jewelste.
Dus ik ben mijn favo wolwinkeltje ingedoken, en kocht me enkele nieuwe bolletjes fluf.

Met 6 bolletjes van de 7 ben ik al iets gestart,
dat ligt nu in mijn 'onafgewerkte-projectjes-mand' te wachten tot ik ermee verder kan doen.

Dus:
bye bye zwart gat, ik sta te popelen om met het volgende te beginnen !

Maar... eerst nog een mini-stukje sjaal,
een halve andere sjaal.
Misschien NOG een sjaal?
Dan 5 mini bolletjes tot een sjaal of muts verwerken.
En nog 3 bolletjes katoen voor elk een mutsje.
Dus het worden nog drukke 2-3 weekjes !
Denken alle mee-breiers aan de deadline?
eind september, begin oktober zou ik graag alles binnen hebben.
Zodat ik een weekje later het mooi kan versassen tot bij Moeders voor Moeders,
want tegen dan zullen de kinders het goed kunnen gebruiken.

5 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch ijverig bezig geweest!!!
    Geweldig om te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier beginnen de sinterklaas en kerstprojectjes als een beetje vorm te krijgen. Nog wat spullen bij elkaar zoeken en ik kan beginnen.
    Creatief zijn betekend vaak ook: altijd bezig zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk hé wat andere kleurtjes........de voorpret is al leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. plezant hé, zo'n stapel nieuwe wolletjes !

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...