vrijdag 5 augustus 2011

Winnaars 2de Give-Away !!

Het is vrijdag 5 augustus,
dat wil zeggen...
dat ik Bumblebee-Vriendje mocht commanderen om twee naampjes te trekken !

Ik schreef alle namen op papiertjes en husselde ze door elkaar in mijn mooie blikken doosje.


Tadaaa !


En voor de tweede naam..


Nog eens:
Tadaaaaa !


Proficiat Tio en Appeltje-Eitje !
Jullie zijn de winnaars van mijn 2de Give-Away !


Appeltje-eitje had gekozen voor het 2de zakje


En Tio wilde graag het eerste!



Dus dames: als jullie je gegevens doorsturen naar mijn emailadres:
Dan stuur ik het zo snel mogelijk naar jullie op,
en hopelijk zijn jullie er dan heel happy mee!

Bedankt aan iedereen om mee te doen !
Volgende keer misschien meer geluk?

4 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk seg! Je zal dan een mailtje van mij ontvangen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. altijd plezant hé, het vriendje mogen commanderen :-)
    winnaars : proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owh geweldig, wat een leuke verrassing!! Sorry dat ik zo laat reageer, maar na eerst een hele poos geen internet te hebben, lag ik ineens voor 2 weken in het ziekenhuis en ben gisteren pas thuisgekomen. Daarom kan ik nu pas reageren. Maar hier word ik héél blij van hoor. ik zal je mijn adres sturen...thanks :)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...