vrijdag 26 augustus 2011

Gehaakt kodak-zakje

Ik kan mijn fototoestel niet missen, dat is wel duidelijk.
Bij het minste dat ik weg ben zonder, voel ik me 'naakt'.

Dus ik sleur dat ding overal met me mee...
maar kwetsbaar als het is, hoort het in een mooi zakje te zitten.

En geef toe, die gekochte dinges zijn alles behalve mooi.
Degelijk
Robuust
Stevig
Maar mooi? Neen!

Dus nam ik mijn haaknaald en wat restjes katoen.


En begon ik op goed geluk wat te haken.


Een kleurtje extra vond ik wel lief.


En het ging vooruit !


Tot het af was !
Helemaal op maat van mijn kodakje.



Ik naaide er een 'knippertje' aan. (hoe noemt zo'n ding?)



En ik haakte een bloemetje als afwerking.


En nu kan ik mijn koddige kodakje
(bijna de titel voor een Suske & Wiske album ;-) )
 overal mee naartoe zeulen, veilig en wel !
(en mooi !)

Een beetje creatief zijn is toch handig soms.

2 opmerkingen:

  1. Zoooo schattig.. dat maakt het extra leuk om je camera te gebruiken... ik zou willen dat ik kon haken... dan had ik ook overal zulke leuke hoesjes om heen gemaakt...

    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. drukkertjes noemen wij t. leuk gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...