donderdag 4 augustus 2011

Cupcakes en donuts...

...maar dan wel in de Fimo-versie ;-)

De eerste keer was zoeken en proberen en taffelen en mopperen en prullen en verder taffelen en grommelen en uittesten en nog meer taffelen en dan uiteindelijk tot de conclusie komen dat het allemaal zo moeilijk niet is.

Maar het slorpt tijd op.
Dat staat vast.

En het is FUN !

Ik maakte, in mijn 2de poging tot fimo-kralen fabriceren,
koddige cupcakejes en donuts.

Net klaar, maar nog niet afgebakken... maar het boeltje blijft toch bijna hetzelfde na het bakken, en ik kan niet wachten om het hier te zetten... dus jullie zullen het ermee moeten doen ;-)





Mijn lekkere chocolade-icing cupcakes zijn hun vingerafdruk ondertussen kwijtgespeelt ;-)
Ik leerde dat werken met handschoenen aan toch echt wel voordelen heeft, want afdrukken wegwerken vraagt bijna even veel tijd als het boeltje maken ;-)

We leren dus nog steeds bij !

Zijn ze niet koddig?
Ik kan niet wachten tot ik ze kan omtoveren tot oorbelletjes !

En de donuts:


Nog niet helemaal perfect, maar ze zijn hoe ik ze wilde hebben qua vorm, en da's al veel ;-)

Dat is alles voor dit moment !

8 opmerkingen:

  1. ziet er leuk uit, dat worden mooie juweeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zien er geweldig leuk uit... dat gaan leuke sieraden worden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!!
    Mooi gelukt!
    Je bent helemaal into Fimo zo te zien!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zo leuk gemaakt :-)
    Goed gedaan! Precies een natuurtalent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel schattig !
    Je kan trouwens de nietstiften mee bakken, dan moet je er geen gaatje in maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Me: het was het probleem dat ik eventjes zonder goede nietstiften zit ;-) dat pakketje hoort een van de dagen aan te komen, en ik had geen geduld om te wachten met bakken tot dan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat fijn om te weten dat je die nietstiftjes erbij kunt bakken.
    Dat gaat dus niet smelten of verkleuren ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé, leuk. Ik heb vorig jaar ook eens taartjes van fimo gemaakt. Die dienden toen voor het poppenhuis van mijn dochter: http://kamielandodille.blogspot.com/2010/01/taart-en-co.html

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...