dinsdag 5 juli 2011

Babycadeautje: gebreid dekentje !

Ik maakte jullie een hele tijd geleden al sappig met een sneak-peak,
ondertussen is het dekentje af !

En wel goed ook want deze flinke jongen werd geboren op  01/07/11 en moest dus op tijd zijn fluffy cadeautje krijgen !

Eerst en vooral een dikke proficiat voor mijn BumbleBee-vriendinnetje, wat heeft ze toch een prachtige creatie gemaakt samen met haar vriend.

Het dekentje begon zijn levensweg zo:

Veel verschillende kleurtjes katoen op een stapeltje:


En toen waren we al halverwege:


En nu is het af !!


Met een vrolijk gehaakt randje er rond met een beetje liefs eraan,
 is het helemaal af en naar mijn goesting !


Het dekentje zelf is een 70cm op 80cm, en volledig gebreid met priem 3, in een gerstekorrel-steek.
En in véél verschillende kleurtjes, zoals je kan zien ;-)


Niet makkelijk om zo'n projectje na bijna 10 maanden uit handen te geven,
maar hopelijk zal het dat wondermooie kindje lekker warm houden.
En zal ermee gespeeld worden, zal het ondergezabberd worden en natuurlijk mag het dekentje die kleine ukkepuk beschermen tegen hotsen en knotsen eens het de eerste pogingen tot kruipen en stappen zal ondernemen.

Ik wens je alle goeds van de wereld toe kleine man... pracht van ouders heb je al dus het kan alleen maar een lang en geweldig mooi leventje worden dat je tegemoet mag gaan !

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi seg, ik denk dat het gehaakt is, of ben ik verkeerd?? Vind het echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is gebreid... maar het randje is wel gehaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het dekentje is echt prachtig en al volop in gebruik!

    Nog eens enorm hard bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amai zo'n mooi kado!!! daar zal wel heel veel tijd in gekropen zijn, in gerstekorrelsteek dan nog. heel moooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...