donderdag 26 mei 2011

Boeken-festijn !

Ik onderbreek mijn BumbleBee-weekje eventjes met een totaal ander blogberichtje, want dit wilde ik toch even delen met jullie.

Ik ben énorme fan van fantasie-boeken dus ik sta te trappelen van ongeduld als je me loslaat op een plek waar ze veel boeken hebben, ik wil alles gezien hebben, elke boek bestuderen en liefst zoveel mogelijk exemplaartjes meepakken onder mijn arm om thuis tentoon te stellen en 5 keer te lezen ;-)

Waar heb ik het over?

Vanaf vandaag is er een boekenbeurs in Antwerpen ! Namelijk 'het boekenfestijn'.

Te doen in Antwerp Expo, van 26 tot 29 mei.

Gratis inkom (altijd leuk ;-) ) en kortingen van 20% tot 90% op de boeken.

Is dat niet geweldig goed nieuws?

Natuurlijk zit er een addertje onder het gras: het zijn namelijk 'beschadigde' boeken. Dus je kan een deukje of een krasje of misschien héél wat meer vinden op je boeken...

Zoals nogal veel leesfanaten zie ik mijn boeken het liefste kreuk en deukvrij, shiny en spiksplinternieuw, met ongeschonden bladzijden en een perfecte kaft...

Maar voor 90% korting mag er een innieminniekreukje in één bladzijde zitten ;-)

Gaan jullie ook? (maar niet ALLES opkopen he, ik wil namelijk ook nog een beetje hebben !)

Meer info is te vinden op deze website: http://www.boekenfestijn.com/

Ik zal er allesinds zijn, mét of zonder BumbleBee-vriendje,
want hij snapt mijn lees-verslaving niet helemaal ;-)
(laat staan dat hij dan met veel plezier al die 1000den boeken doorspit)

Veel koop/lees plezier !!

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...