vrijdag 29 april 2011

Scrapbook-kadertje

Enkele jaren geleden ontdekte ik een leuke bezigheid: Scrapbooken. Wat houdt het in? Origineel en creatief uit de hoek komen met papieren prulletjes. Van leuke bedrukte bladzijden papier, tot vilten bloemetjes, glittertjes, toffe doodles en zelfgemaakte kadertjes.

Je kan er zo ver in gaan als je zelf wil, en telkens je van een andere kant tonen.

Een ongeloofelijk dure hobby, een tijdrovende ook... maar zoooo fijn om te doen !!

Tot nu toe is er één volledig scrapbook-album klaar, waarvan ik spijtig genoeg geen foto's heb (en ook niet zeker weet of het in gebruik is...), en een volgend projectje is stilletjes aan op gang aan het komen.

Daar ga ik hier en daar een stukje van laten zien...niet te veel natuurlijk want dan is de verrassing er af voor degene die het cadeau gaan krijgen ;-)

Maar dat is voor een volgende keer !!

Nu wil ik graag het kadertje showen dat ik voor BumbleBee-vriendin heb gemaakt, om te laten hoe bijzonder en speciaal ze toch wel niet is ;-)


En net als dit kadertje, is ze zelf ook een uniek exemplaartje !!

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...